środa, 22 listopada 2017

Jest dzisiaj . . .




     Co tam u Was słychać? Ja zaczynam powoli myśleć o świętach: co ugotuję, w jakie ozdoby przyodzieję dom, w jakich zakupach pomogę Mikołajowi, a w których go wyręczę :) Aura za oknem sprzyja przedświątecznym przymiarkom. Wczoraj lekko przymroziło, a dzisiaj od rana delikatnie prószy. Świat za oknem jest lekko zamglony, cudnie eteryczny i przez to nieczytelny do końca. Lubię tak! Właśnie tak! Usłyszałam dzisiaj nową piosenkę Ani Wyszkoni. Jechałam akurat samochodem i utwór ten tak pięknie wpisywał się w nastrój tworzony od rana przez pogodę. Pełen melancholii. Melodia cudna, słowa również (puściłam sobie właśnie na You Tube). Oj, rozmarzyłam się, a tu rzeczywistość puka ... do kuchni :) ... i wzywa Misiowym głosem :)





Ania Wyszkoni
Mimochodem

tyle z życia dziś masz
tyle masz
ile sam pozwolisz życiu sobie dać
cały świat
mimochodem
daje ci o sobie znać
tyle z tego dziś masz
tyle masz
ile sam dla siebie chcesz od życia brać
cały świat
coraz mocniej
daje ci o sobie znać każdego dnia














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarze :-)