poniedziałek, 19 października 2015

Tańce, harce i swawole





Będzie! Będzie zabawa! 
Będzie się działo!
I znowu nocy będzie mało,
Będzie głośno! Będzie radośnie!
Znów przetańczymy razem całą noc.

                                     Piersi - Bałkanica
    
     Oj była, była zabawa, dużo się działo i prawie nocy było mało. Było głośno, było radośnie, a my przetańczyliśmy razem całą noc. Wszystko to prawda: spędziliśmy fantastyczną sobotę i niedzielę na weselu u Madzi i Maćka. Cudny czas, a z gośćmi to można by było chyba konie kraść. Sto lat Młodej Parze, niech się spełnią wszystkie życzenia i toasty, a marzenia nabierają realnej mocy !!!!!!!



*******


Madzi i Maciejowi 
dziękujemy za zaproszenie,
wspaniałą zabawę
i jeszcze raz życzymy 
wszystkiego najlepszego.
Trzymajcie się Kochani!!!


*******


*******


*******



Kiedyś gdzieś przeczytałam fragment książki
Iwony Chmielewskiej "Dwoje ludzi"
i zapragnęłam ją mieć u siebie w biblioteczce.
Mądre słowa, przeczytajcie
(tak mi się nasunęło przy okazji sobotniej uroczystości).














 


Cała prawda.

4 komentarze:

  1. tak tak tak, to wszystko prawda, ja też tam byłem i co nieco wypiłem, i zjadłem a co się wytańczyłem to moje. Weselisko na 100%

    Adaśko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak mówię..!!weselisko na 100 pro.nogi jeszcze bola...a mój mały tancerz chce jeszcxe na wesele do cioci i wuja !!

      Usuń

Dziękujemy za komentarze :-)