sobota, 1 grudnia 2018

A takie tam nasze codzienności





     Ola uwielbia bloga tasteaway i Ich instagrama. Kiedy pokazuje mi zdjęcia, co tam dzisiaj podjadała po szkole, mówi że jest jak tasteaway (w sensie: zobacz mamo, byłam tu, zjadłam to, smaczne było i zrobiłam Ci zdjęcia, no patrz). W ogóle zauważyłam, że obie najczęściej śledzimy w internecie wpisy podróżników i blogerów kulinarnych. Poniżej kilka zdjęć zrobionych przez Olę "takich jak tasteaway" :))) Ja liczę jeszcze na fotki tortu Natalii - przyjaciółki Oli, która wyprawia dzisiaj urodziny, a Ona potrafi i lubi piec. Może oprócz zdjęć, "skapnie" nam coś w realu na żołądek?
    
            
Ola w akcji ☺️z koleżankami ze szkoły☺️tym razem to nie pierogi.

 

 

 

 
  
Podkręcamy apetyt ツtutaj już wszyscy razem ツcałą piątką.

 

 

I żeby nie było tylko tak o jedzeniu, dwa zdjęcia z naszego lasu.
Zimno jest, wietrznie i jakby zimowo 😵

 

A tak w ogóle to WITAJCIE w GRUDNIU!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarze :-)