sobota, 19 września 2015

ZWYKŁA NIEZWYKŁA CODZIENNOŚĆ


    Minął piątek, minęła prawie sobota. Praca, dom, sprzątanie, gotowanie, jednym słowem codzienność, ale jakże ja lubię taką codzienność - bez fajerwerków i niespodzianek. Jest dobrze! - żeby jeszcze tylko Ola przestała kaszleć i Adam wrócił z trasy, wtedy będzie już bardzo dobrze. W przyrodzie coraz bardziej malowniczo, grzybiarze wyruszyli na leśne poszukiwania, a my czerpiemy z wszystkiego, co na zewnątrz i wewnątrz, nabierając mocy przed jesiennymi chłodami. Miłego wieczorku Wam życzę i takiej też niedzieli - z kubkiem aromatycznej herbaty, spod kocyka @ Ew.


 

Trzeba nasycić się kolorami, bo później będzie
... już tylko biało, niestety.

 

 

*********

 
Jedna dla Olci, jedna dla Gorcia,
a ja czekam na swoje od męża (nie wirtualne!)


*********
Gdy ktoś kocha różę, 
której jedyny okaz znajduje się na jednej z milionów gwiazd, 
wystarczy na nią spojrzeć, aby być szczęśliwym.
 "Mały Książę" Antoine de Saint-Exupery 

A tak jakoś mnie naszło.

*********

Prawdziwkowe znaleziska ... niestety nie moje, sąsiadki.





*********
Chciałabym mieć kiedyś sad, ale taki prawdziwy, 
nie że po jednym drzewku "tego i tego, i tamtego".
 Jabłuszkowo i Gruszkowo
Malinkowo
... Pomidorowo też
Słoikowo
Przetwórstwo domowe trwa nadal
i jeszcze kilka słoików przede mną ... do zrobienia.
Jutro będą maliny i jeżyny,
dzwoniła dziś Pani z zaprzyjaźnionego sadu.




*********
Mieszkamy tak, że możemy pójść do lasu,
 po drugiej stronie drogi swoje pola obrabiają rolnicy,
po sąsiedzku w zaroślach mieszka sarenka,
pojawiają się nie-gościnnie żmije (boję się ich strasznie),
a na niebie ... takie oto obrazki.

Często tak mamy ...
wariacje na temat koloru niebieskiego...

Na dowód co do żmij,
zrzucona skóra żmii


*********
Zaczęłam i kończę kwiatami hortensji.
A lampeczki, do kocyka ... i herbatki.



PS Stroidełko mogę podarować komuś ze znajomych. 
Może temu, kto się pierwszy odezwie, że chce. 
Tylko naczynko do zwrotu, bo mam deficyt :))


Tzw. relaksacja,
dziś robótka mi "szła" w bardzo miłym towarzystwie.










Pamiętajcie, ja pamiętam, że to,
z czego jest utkana codzienna chwila, godzina, popołudnie, dzień
jest takie pozornie zwykłe, a jakże często niezwykłe.
Trzeba tylko umieć to docenić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarze :-)