czwartek, 28 lutego 2019

W tłusty czwartek nie o pączkach





Dzień dobry. Witajcie ☺️
Dzień zaczął się naprawdę pięknie. Różowo :) Niech w tej kolorystyce upłynie nam dzisiaj do końca :)




☼☼☼
    Zaczynamy dzisiejsze sosenkowe spotkanie zdjęciami zwierząt, nie inaczej (choć nie będą to same sarny, jak to mam ostatnio w zwyczaju :) Adam dorzucił coś extra :) PS Choć sarny nadal lubię najbardziej :) 


    Ja latam z aparatem za sarnami ☺️, Miśka za mną ☺️, a Adam podesłał mi wczoraj zdjęcia z ptactwem, które jak się domyślam, podróżowało z nim kilka dni temu promem ☺️.







☼☼☼
    No to nieźle. Przeczytałam wieczorem na facebooku, że ktoś widział wczoraj trzy wilki w lesie, po którym tak często spacerujemy. Do tej pory mieliśmy przyjemność spotkać tam tylko sarny i jelenie, ale wilki? 




   Na podstawie tych zdjęć  mogę uczyć Igora prostych równoległych i prostych prostopadłych, które ostatnio przerabia z matematyki. Zamiast siedzieć nad kartką z linijką, zawsze możemy pójść na edukacyjny spacer ☺️



☼☼☼
    Adam lubi wynajdować ciekawe znaki drogowe. W ogóle bardzo zwraca na nie uwagę. Zdjęcie poniżej podesłał mi razem z fotkami ptaków. To o nas, że tak spytam ☺️?



PS Wiecie, że dokładnie 100 lat temu - 28 lutego 1919r. - wprowadzono nazwę złoty jako określenie jednostki monetarnej waluty polskiej. Zatem Moi Drodzy, niech Nam się te złotówki rozmnażają przez pączkowanie, dziś w ten tłusty czwartek i każdy inny dzień ☺ Żebyśmy ich mieli na pę(ą)czki ☺️.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarze :-)