wtorek, 26 lutego 2019

Przeplataniec morza z jeziorem :)





    Dzisiaj taki wpis przeplatany. Niebiesko-beżowy z kroplą prawie wiosennej zieleni. Zdjęcia znad morza mam z niedzieli, a nad jezioro wybrałam się dzisiaj, bo te akurat jest blisko. Pozwólcie, że pod każdą parą zdjęć umieszczę fragmenty cytatu z książki Katarzyny Michalak "Trzy życzenia", które to fragmenty złożą się na końcu w całą sentencję. Książka jest super. Zarwałam noc, ale przeczytałam od pierwszego do ostatniego słowa. Często tak mam :)




Na świecie mnóstwo jest

❊❊❊



małych zakamarków szczęścia -

❊❊❊



promyk słońca,

❊❊❊



śmiech dziecka,

❊❊❊



dotyk kochanej dłoni -

❊❊❊



trzeba tylko

❊❊❊



do nich

 ❊❊❊



zbłądzić.

❊❊❊




Na świecie mnóstwo jest małych zakamarków szczęścia -
promyk słońca, śmiech dziecka, dotyk kochanej dłoni - trzeba
tylko do nich zbłądzić.

Katarzyna Michalak "Trzy życzenia"
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, Kraków 2018, rozdz. III, s. 26







2 komentarze:

  1. Gratuluję pomysłu zmiany formy wpisów. Czytam Twój blog od kilku lat i widzę że będę czytała jeszcze długo. Tak trzymaj ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super. Cieszę się bardzo na ten cudny komentarz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze :-)