sobota, 9 lutego 2019

O zeszłym tygodniu w ekspresowym skrócie





     Dostałam reprymendę za LAS. Że za dużo, że za nudno, że czas zmienić miejscówkę :) Więc zdjęć póki co nie robię, choć włóczymy się tam nadal :) Korzystamy z zimowej aury, bo ta jeszcze w lesie jest. Za oknem to u nas już jakby wiosna, przynajmniej dzisiaj. Zrobiło się nawet trochę zielono, a rośliny gotowe są do wiosennego startu w każdej chwili. Słonko też już inaczej świeci, dzień dłuższy, czas się otrzepać z zimowego uśpienia. Przeszłam się dziś po deszczowym ogrodzie i jak nic, lada moment, trzeba będzie zakasać rękawy i ruszyć z pierwszą podwórkową robotą (tylko, jak to zrobić z Misieńką?), choć zima zapewne nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. W końcu luty, miesiąc bardzo zmienny: pół zimowy, pół wiosenny. Przynajmniej zaczynają się pojawiać wokół kolory. Jeszcze matowe, mdłe, przygasłe, ale jednak. Niebo też przybiera różne barwy, wesołe najczęściej. Ciekawa jestem skąd się biorą kolory nieba? O wyjaśnienie naukowe należałoby zapewne spytać fizyka. Fotografuję niebo, kiedy tylko uda mi się wychwycić "ten kolorowy moment". Kilka razy w mijającym tygodniu ten moment wychwyciłam, choć niebo w szarościach też mam :)
         
                                                                        






😵
     W tym tygodniu dołożyłam kolejny rok do wieku ponad 40 lat. Sama nie mogę pojąć, jak ten czas pędzi (minka powyżej doskonale to obrazuje:) Znalazłam w necie kilka cytatów, które jakoś wpisały się w mój nastrój tego urodzinowego dnia. Zamieszczam je poniżej, może komuś z Was też się spodobają.


„Chcę, żebyś była dzielna. Nie wolno ci się niczego bać (…)
Świat pełen jest miłości, a wiosna dociera wszędzie.”
Lucy Maud Montgomery


„Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.
Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj”
Mark Twain


„Śpiewaj jakby nikt nie słuchał. Kochaj jakby nikt nigdy Cię nie zranił.
Tańcz jakby nikt nie patrzył. I żyj tak jakby to było niebo na ziemi.”
Mark Twain


„Jeden dzień na raz – to wystarczy. Nie oglądaj się za siebie i nie martw się przeszłością,
ponieważ jej już nie ma. I nie niepokój się o przyszłość, bo ta jeszcze nie nadeszła.
Żyj teraźniejszością i rób to tak pięknie, by była warta wspominania.”
Ida Scott Taylor



     A zmieniając temat, wiecie że dzisiaj jest Międzynarodowy Dzień Pizzy, więc i my pojechałyśmy do pizzerii, w której jemy najczęściej. Piszę pojechałyśmy, bo nasi mężczyźni ruszyli razem na kilkudniową ojcowsko-synowską wyprawę. Korzystamy z luzu ;) i trochę inaczej planujemy dni niż wtedy, gdy jesteśmy wszyscy razem. Będą to takie dni :) dziewczyńskie :) 



     Ola ma takie marzenie. W tym marzeniu jest pizza, Nowy Jork i Central Park. Nie mogę napisać, o co dokładnie chodzi, bo się nie spełni :)))) A spełnić się MUSI :))))




PS Macie może ochotę na chałkę, sama piekłam. Jest tylko  jeden problem → godzina 22.00. Pójdzie w biodra, nie?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarze :-)