wtorek, 13 października 2020

Dziennik codziennik







Dzień dobry we wtorek🌸.
Słońce przywitało nas dzisiaj takim pięknym wschodem. Pojawił się również ... przymrozek, dość spory.
Co myślicie: jak przezimuję w garażu begonie, to coś z nich będzie na przyszły rok? Warto czy dać sobie spokój?





    I takie oto niespodzianki mamy na podwórzu😲: wschodząca pszenica w donicy i kiełkujący żołądź. Pszenica to moja sprawka, niechcący wysypałam kilka ziaren ze stroika w stojącą tuż obok donicę, ale żołądź to już robota ptaków. Rany, jakbym miała jeszcze dąb w ogrodzie, to byłby dopiero roślinny cyrk. Niezły hardcore czeka mnie na pewno wiosną. Ptaki tak uparcie wyjadały słoneczniki, że mnóstwo pestek wylądowało w ziemi i już kiełkuje kilkadziesiąt nasion. Złapałam się dzisiaj za głowę, jak zobaczyłam tą ptasią samowolę. To mi narobiły skubańce kreciej roboty.


 


    Nadal uskuteczniamy leśne spacery. Jeżeli nie leśne, to polne. Michalina pyta co rano: "Gdzie dzisiaj idziemy? Na łąki?". W trakcie naszych wędrówek liczba zadanych przez Miśkę pytań zdecydowanie przewyższa liczbę zrobionych kroków. Co prawda w konkursie na najdziwniejsze (aczkolwiek intrygujące) pytanie nie wygrałaby z Igorem, ale potencjał jest:)




    Muszę przyznać, że te nasze spacery by nature:) wyrobiły w Michaśce wrażliwość na przyrodę. Zauważa dużo i dużo też komentuje. Pochyla się nad żabą, ucieka przed pająkami, wącha kwiaty, zachwyca kolorowym niebem. Cieszę się, bo to w mojej opinii naprawdę ważne. Mam tak ja, ma i ona:)





A tutaj to już zupełnie inna historia. Pisana przez starszą córkę:) 




Wracając do talentów mych dzieci😘 ... zerknijcie na to😮




Prawda, że ma talent😀? Do jutra, miłego wieczorku! Koc i herbata łączcie się!!!






4 komentarze:

  1. Miłej nocki. A te begonie to zasyp lekko piachem na zimę

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że warto dodać jaki gadżet wywalczyła Misienka przed moim wyjazdem. (....)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, nasz stary aparat fotograficzny. Robi zdjęcia jak szalona. Wszystkie fajniaki są sfotografowane:)

      Usuń

Dziękujemy za komentarze :-)