poniedziałek, 6 lipca 2020

Zapraszamy na spacer





     Zapraszamy Was dzisiaj na spacer po Wiesentheid i Prichsenstadt w Niemczech. Adam przemaszerował te miejscowości ostatnio, kiedy stwierdził, że nie zniesie już kolejnych godzin z pauzy kierowcy, siedząc na czterech literach w samochodzie. Ruszył na małe zwiedzanie, a co zobaczył macie na zdjęciach. Wiesentheid i Prichsenstadt to miasta w Bawarii w rejencji Dolna Frankonia. Z zabytków i atrakcji, które warto tam odwiedzić, trzeba wymienić Muzeum Skamieniałości i Minerałów, ratusz, bramę miejską, zbór ewangelicki i późnobarokowy zamek (to akurat w Prichsenstadt). Tak mówi bynajmniej Wikipedia. Adam ogarnął tylko to, co dało się ogarnąć z perspektywy pustej ulicy, bez pchania się w skupiska ludzi. Jeżeli macie ochotę, przemaszerujcie się z nim online po obu miejscowościach. Zapraszamy na ten i kolejny wpis. Ja poznałam już trochę te miasta, wklejając bardzo, bardzo długo te kilka zdjęć na moim laptopie staruszku. Druga porcja fotek jutro (i pewnie jeszcze w następne jutro:). Aha, założyliśmy instagrama TU. Wiecie co, ja jakoś chyba nie umiem iść z duchem czasu (jestem jak ten mój archaiczny laptop), bo to blog jest jednak moim ukochanym miejscem. Zaraz, zaraz ... Adam nosi się z zamiarem wymiany laptopa na nowy, a skoro ja jestem jak ten laptop, czyżby i tu planował jakieś zmiany😉. Hej, mężu😍?


WIESENTHEID








 



cdn.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarze :-)